سلامم خانوما ساک بارداری از هفته چندم دیده میشه ؟ تشکیل میشه ؟

۵ پاسخ

ساک بارداری من تو چهار هفته و پنج روز مشخص بود

من ۶هفته و ۳روز بود قلبش زد🥰🥰

هفته ۵

سلام عزیزم من 6 هفته و دو روز بود رفتم سونو شکمی سخت دیده شد، گفت برو آب بخور مثانه پر بشه، مجدد که رفتم فقط ساک دیده شد چیز دیگه ندید، گفت زود اومدی

ساک بارداری اولیه همین هفته 5،6 ولی جنین ممکنه دیر تر تشکیل بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هجدهم بارداری