بچها چند هفته ساک بارداری تشکیل میشه؟ممکنه تشکیل نشع؟

۵ پاسخ

شما که الان ۴ هفته ای،هفته ۶ کامل شد بعد

من ۵ هفته رفتم ساک تشکیل شده بود ولی جنین نداشت ۷ هفته و ۶ روز که رفتم جنین با ضربان قلب بود

تا پنج هفته تشکیل میشه مگر اینکه لقاح دیر تشکیل شه

من دوروز پیش که ۷هفته و ۱روز بودم رفتم سونو. قلبش تشکیل شده بود صداشم گذاشت واسم‌. سن بارداریمو تو سونو ۵ هفته و ۵روز زده

تا ۸هفته فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته چهاردهم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری