خانوما با بتای چند ساک حاملگی تشکیل میشه

۴ پاسخ

من ۸۶۹۰ بود ۵ هفته و یک روزم بود تشکیل شده بود قلبش یه هفته بعدش تشکیل شد خدارو شکر

توی گوگل زده بود بتا بالای 2000

از من ۵۵۰۰بود ولی از تاریخ پریودم چهار هفته گذشته دکتر گفت الان سونو بشی چیزی نیست

بالای ۱۰۰۰ توی سونو دیده میشه

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری