خانوما با بتای ۱۵۵۱ ساک دیده میشه؟

۵ پاسخ

من ۴هفته و ۴ روز رفتم هیچی مشخص نبود، بتام بالاتر از ۲۰۰۰ بود اونروز

سلام دوستان برای سرماخوردگی در بارداری البته حساسیت فصلی باید چیکار کنیم ؟؟😕

عزیزم باید بزاری هفت هفته ب بعد بری

سونوتو دیدم ساک دیده شده
فقط زود رفتی ۴ هفته بودی گلممم❤️

ربطی نداره آخرین تاریخ پریودت حساب کن از چهار هفته به بعد مشخص

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی