با بتای ۳۵۰۰به نظرتون ساک دیده میشه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

رفتی سونو بچه یدونه بود یا دوقلو؟
واینک چند روز بعداز تاخیرت ازمایش دادی؟

سلام مبارکه چند روز بعداز موعدت ازمایش داده بودی؟؟

میشه تایپک نگاه کنی

اره گلم مبارکت باشه

اره عزیزم بالای ۱۵۰۰دیده میشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری