قطعی نیست برای من ۵۰۰۰ بود رفتم دیده شد
وارژینال انجام داد یا شکمی؟مال من ۱۰۸۵
بود شکمی انجام دادم گفت از نظر من حامله نیستی من هیچی نمیبینم 😐
خدا دکترایی که مامان هارو میترسونن لعنت کنه چند هفته ای عزیزم
نه بابا نترس
برای من مشخص نشد با اینکه دوقلو باردار بودم ساکشون
سه هفته بعد رفتم مجدد سونو خداروشکر قلبشونم تشکیل شده بود
من نمیدونم چرا جدیدا این دکترا انقد میترسونن
باور کن منم خیلی ترسوندن
در حدی از گریه صورتم داشت بی حس میشد از شوک عصبی
در حالی که یه دکتر دیگه بهم گفت عادیه
انشالله هم برای من خوب باشه هم شما
نه من ۵۲۰ بودم سونو نشون نداد
ببخشیدادکترا زر میزنن
معذرت میخوام دکتر خیلی خره عوضش کن بابا امون بده آخه چرا انقدر زود رفتی سونو
چند روز تاخیر ۴۰۰ بود؟
ساک نمیدونم ولی بچه بالای ۲۰۰۰ میبینن
مال من ۳۰۰ بود ساک بارداری رو گفت خیلی ریزه باید. مجدد دو هفته بعد تکرار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.