بچه ها کسی بوده با بتای ۴۰۰ ساک بارداریش دیده بشه؟

۶ پاسخ

عزززیزم نترس فعلا زوده

من ۲۰۰۰ که رد کردم رفتم سونو دیده شد

ن بابا خیلی خیلی زوده بزار 10روز دیگه برو

میگن بالاتر از ۱۵۰۰ باشه ساک دیده میشه

ساک بارداری بتا بالا ۱۰۰۰ یا ۱۵۰۰ دیدع میشه

نه زاید بالای ۱۰۰۰باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری