۵ پاسخ

عزیزم‌من امروز رفتم مطب دکتر سونو‌ داشت خودش سونو‌کرد گفت دقیق نمیتونم ساک رو ببینم یه چیزی دیدم اون پشت ولی نمیدونم ساکه یا نه🤦🏻‍♀️شما کی مجدد رفتید ساک تشکیل شده بود؟؟؟

برو ی سنوی خوب احتمالا دوقلو هس
چشمای اون دختره کیست دیده🤣

با این بتای بالا شاید دو قلو

شاید سونوت خوب‌ نیست جنینو کیست دیده 😐

وا مگ داریم

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری