۱۱ پاسخ

واسه من همینقد بود شکمی نشون داد

با سونو شکمی هم میشه گلم برو سونوگرافی معتبر بیرون جای خصوصی

باشکمی هم میشه

بله عزیزم

من شنبه میرم سنو قلب

بله میشه

تا شش هفته صبر کن ک واسه قلبم بری

بله میشه

اره عزیزم منم تو ۵هفته رفتم با سونو واژینال دیده شد

با شکمی ام دیده میشه واژینال نده

من با بتا ۱۰۰۰ قلب هم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری