سلام ساک حاملگی تو چند هفته تشکیل میشه؟

۱ پاسخ

تو هفته شما حتما تشکیل شده،من اصلا خبر نداشتم باردارم چون سابقه عقب انداختن پریود داشتم وقتی دکتر سونو کرد گفت خانم بارداری ۶هفته هسی و ساک و جنین همچی بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته سیزدهم بارداری