۴ پاسخ

پایان هفته هشت برو که استرس نگیری که چرا قلب تشکیل نشده

بهترین زمان برای سونو ۸ هفته الکی زود نرو هیچ فایده ای نداره

بعد پنج هفته مشخص میشه ولی میگن ۸هفته بری خوبه

بزار هفت هفته برو

سوال های مرتبط

مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان مَلِکا🤍🌱 مامان مَلِکا🤍🌱 ۵ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وششم بارداری