ان شاالله 8هفته برو عزیزم
وارد هفته نه شدی برو
بهترینش هشت هفتس
زود رفتی .
میگن باید بین ۶هفته تا ۸هفته بری.
من ۶هفته و دوروزم بود رفتم قلبش تشکیل شده بود.
واسه سونو کجا رفتی چند گرفتن گلم؟
سلام عزیزم منم زودرفته بودم دقیقن مثل توبود گفت۸هفته برم دوبارع
چند روز تاخیر بودی رفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.