۷ پاسخ

ان شاالله 8هفته برو عزیزم

وارد هفته نه شدی برو

بهترینش هشت هفتس

زود رفتی .
میگن باید بین ۶هفته تا ۸هفته بری.
من ۶هفته و دوروزم بود رفتم قلبش تشکیل شده بود.

واسه سونو کجا رفتی چند گرفتن گلم؟

سلام عزیزم منم زودرفته بودم دقیقن مثل توبود گفت۸هفته برم دوبارع

چند روز تاخیر بودی رفتی؟

سوال های مرتبط