۱۱ پاسخ

8 اوکیه دیگ اخرش ۹ هفتس

۸هفته.

۸ هفته برو که راحت مشخص بشه اصلا استرس هم نداشته باش

من شش هفته سه روز رفتم شکمی نشون داد صداقلبشم شنیدم

من هشت هفته و یک روز رفتم صدای قلبشم با گوشیم ضبط کردم هرروز گوش میدم🥰
روم نمیشد فیلم بگیرم نمیدونم میزارن یانه

۶ هفته و چن روز واژینال۸هفته به بعدشکمی میشه

۸ هفته برو

سلام بین۸تا۹هفته

شما چ علایمی دارین میشه بگین

میگن هفته هشتم بریم برای سونوی تشکیل قلب بهتره

سلام عزیزم مبارکه بسلامتی
منم ۴هفته و چهار روزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری