8 اوکیه دیگ اخرش ۹ هفتس
۸هفته.
۸ هفته برو که راحت مشخص بشه اصلا استرس هم نداشته باش
من شش هفته سه روز رفتم شکمی نشون داد صداقلبشم شنیدم
من هشت هفته و یک روز رفتم صدای قلبشم با گوشیم ضبط کردم هرروز گوش میدم🥰
روم نمیشد فیلم بگیرم نمیدونم میزارن یانه
۶ هفته و چن روز واژینال۸هفته به بعدشکمی میشه
۸ هفته برو
سلام بین۸تا۹هفته
شما چ علایمی دارین میشه بگین
میگن هفته هشتم بریم برای سونوی تشکیل قلب بهتره
سلام عزیزم مبارکه بسلامتی
منم ۴هفته و چهار روزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.