۶ پاسخ

من رفتم با بتای ۵۰۸۲۰ تشکیل نشده بود فکر کنم زود رفتم الان استرس دارم ک نگو بذار هموپ هفت هفته بری ک هم قلب باشه هم ساک

4هفته و دو س روز بری ساک باید تشکیل شده باشه

فعلا هیچی زوده برات بزار از موعدت هفت هشت روز بگذره بعد برو

فعلا هیچی چون زوده

۸ هفته بری بهتره

عزیزم الان زوده دو هفته دیگ که تقریبا شد ۷هفته و یکی دو روز برو هم ساک حاملگی تشکیل شده هم قلبش

سوال های مرتبط

مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری