من رفتم با بتای ۵۰۸۲۰ تشکیل نشده بود فکر کنم زود رفتم الان استرس دارم ک نگو بذار هموپ هفت هفته بری ک هم قلب باشه هم ساک
4هفته و دو س روز بری ساک باید تشکیل شده باشه
فعلا هیچی زوده برات بزار از موعدت هفت هشت روز بگذره بعد برو
فعلا هیچی چون زوده
۸ هفته بری بهتره
عزیزم الان زوده دو هفته دیگ که تقریبا شد ۷هفته و یکی دو روز برو هم ساک حاملگی تشکیل شده هم قلبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.