منم طبق سونو میزنم برنامه رو
عزیزم منم باید 22 اسفند پریود میشدم نشدم 12 تاخیر بیبی زدم منفی شد امروز 14 تاخیر دوباره زدم ی هاله خیلییییی کمرنگ افتاد نمیدونم الان امید داشته باشم یا ن ممکنه برا منم ت تست نشون نده فردا ازمایش بدم مثبت باشه
طبق برنامه ۵هفته ای دیگ
سیکل هرکسی فرق داره و تعداد روزهای پریودی
روزهای بارداری رو از شروع آخرین پریودی حساب کن ،هفته ۸ برو برای سنو قلب.
محاسبه خود این برنامه هم درسته.
تیتر بتا بده
مگه نمیگن بتا دقیقه!
چطور با ۸ روز تاخیر منفی بوده ، اونم با وجود بی بی خاله دار،، اینکه بی بی چک تشخیص داده ولی بتا نه عجیب نیست !!؟؟
منم آخه روز ۸ آزمایش دادم منفی بود ولی هنوز که روز ۱۱ تاخیره علائمم میاد و میره وکمردرد و دلدرد دارم اما پریود نمیشم!
با اینی که شما گفتی الان منم به شک افتادم!
لقاح دیر شکل گرفته احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.