۸ پاسخ

منم طبق سونو میزنم برنامه رو

عزیزم منم باید 22 اسفند پریود میشدم نشدم 12 تاخیر بیبی زدم منفی شد امروز 14 تاخیر دوباره زدم ی هاله خیلییییی کمرنگ افتاد نمیدونم الان امید داشته باشم یا ن ممکنه برا منم ت تست نشون نده فردا ازمایش بدم مثبت باشه

طبق برنامه ۵هفته ای دیگ

سیکل هرکسی فرق داره و تعداد روزهای پریودی

روزهای بارداری رو از شروع آخرین پریودی حساب کن ،هفته ۸ برو برای سنو قلب.
محاسبه خود این برنامه هم درسته.

تیتر بتا بده

مگه نمیگن بتا دقیقه!
چطور با ۸ روز تاخیر منفی بوده ، اونم با وجود بی بی خاله دار،، اینکه بی بی چک تشخیص داده ولی بتا نه عجیب نیست !!؟؟
منم آخه روز ۸ آزمایش دادم منفی بود ولی هنوز که روز ۱۱ تاخیره علائمم میاد و میره وکمردرد و دلدرد دارم اما پریود نمیشم!
با اینی که شما گفتی الان منم به شک افتادم!

لقاح دیر شکل گرفته احتمالا

سوال های مرتبط