۳ پاسخ

قرمه سبزیتو بدون لوبیا بخور قیمتو بدون لپه بخور
کلم و کاهو خیار و گوجه نخور
اناناس نخور
سیب زمینی نفخشو بگیر بخور
ماکارونی هم نفخ داره
ما بدبختا نباید چیزی بخوریم🥴🥺🥺
ابگشتتو بدون نخود بخور

گریه هم میکنه؟

حبوبات میخوری حتما حتما بجوشون دو سه بار بجوشون آبش خالی کن بعد بخور

سوال های مرتبط