ضدافتاب فيوژن واتر ايزدين هميشه ميزنم عاليه
من سان سیف میزنم روشن کننده و هم هست اس پی اف ۵۰ و قیمت فکنم الان ۵۰۰
من مای میزنم
ضدافتاب بچمو میزنم😂😐ایروکس
سنتلا راضیم
عزیزم یه دکترپوستی میگفت اس پی اف تمام ضدآفتاب هاتا۵۰هستش بعد اون بیشتر بخاطر مانور تبلیغه
من خودم پیکسل میزنم خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.