۴ پاسخ

برای چی خوبه؟

تو این سن چرا کیدی ؟

اره من تو شیرش میریختم
ینی تو داروخونه گفتن میتونی بریزی

طعم شیرو عوض می‌کنه احتمال داره شیرشم دیگه نخوره

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی