کسی شربت لاکتولوز برا یبوست داده به نینی اش؟

۲ پاسخ

من نی نیم دو ماهگی یبوست شد دادم ، هر ۱۲ ساعت ا سی سی
نوزادم با همون یه وعده دفع داشت ولی بعدش دلپیچه شد و گریه میکرد ، دفعه بعد که رفتم دکتر فیژان داد که گیاهیه و دل دردم نمیشه بچه

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۹ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی