۳ پاسخ

چه دل خوشی داری بعد دوتا بچه فکر باروری یا ناباروریی😂😂من با کیست و تنبلی تخمدان پسرمو باردار شدم فک میکردم نمیشه 😐😂

کیست فولیکولیه؟

خیلی از این کیستا کیست ساده ان،نیاز ب درمان خاصی ندارن خود به خود از بین میرن،ربطیم ب بارداری ندارن،البته باید ببینید تو سونو راجع بهش چی نوشته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی