چه دل خوشی داری بعد دوتا بچه فکر باروری یا ناباروریی😂😂من با کیست و تنبلی تخمدان پسرمو باردار شدم فک میکردم نمیشه 😐😂
کیست فولیکولیه؟
خیلی از این کیستا کیست ساده ان،نیاز ب درمان خاصی ندارن خود به خود از بین میرن،ربطیم ب بارداری ندارن،البته باید ببینید تو سونو راجع بهش چی نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.