سلام روانی خودم
انگار ی مشت روانی دور هم جمع شدیم🤣
منم اینجوری بودم. شوهرم ی ماهی موند خونه نگهش داشت و عصرها بردش بیرون. خداروشکر راحت شدم
خب دور نشو ازش😁
دختر منم ی هفتس اینجوری شده چقدر بده خدایی
یک عدد روانی هستم خوشبختم 🫡😂
اینجانب یک روانی هستم🙌
سلام روانی😁🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.