۸ پاسخ

سلام روانی خودم

انگار ی مشت روانی دور هم جمع شدیم🤣

منم اینجوری بودم. شوهرم ی ماهی موند خونه نگهش داشت و عصرها بردش بیرون. خداروشکر راحت شدم

خب دور نشو ازش😁

دختر منم ی هفتس اینجوری شده چقدر بده خدایی

یک عدد روانی هستم خوشبختم 🫡😂

اینجانب یک روانی هستم🙌

سلام روانی😁🤪

سوال های مرتبط