۶ پاسخ

خوب منم دیگه الان روانی شدم نه شیر میخوره نه غذا
از ۴ ماهگی که فقط اعتصاب کرد و شیر فقط تو هواب خورد تاالان دارم هر ۳ ساعت میخوابونم شیر میدم الانا دیگه تو خوابم نمیخوره
غذا میدم ابکی باشع میخوره حتی اگر باقت دار ابکی هم باشه میخوره ولی عدسی خشک باشه نمیخوره برنج باید با ماست بدم تا بخوره یا خیلی خورشتی باشه
تخم مرغ نمیخوره
غذا میزارم جلوش هرکاری میکنم همه رو چپه میکنه که فقط بشقابشو بگیره اصن با غذا کاری نداره

یه دکتر بهم گفت اگه‌ غذا رو عوق میزنه استخون بده دستش البته برای شش ماهگی بود

دارویی که میدادی بهتر نکرده رفلاکسش رو؟با سرنگ بهش بده شیرشو پسر منم دوباره برگشته به سرنگ

طبیعیه بزار بهتر میشه پسر منم یک هفته اینجوری شد باز بهتره یکم

شاید گلوش متورمه یا عفونت داره عزیزم بی علت نیستا

پسر منم🥲🥲

سوال های مرتبط