۴ پاسخ

اینا یذره هم بفکر مردم نیستن ۳۸ روزه اینترنت قعطه انگار نه انگار عاشق اینن فقط توی جنگ باشن بگن ما پیروز شدیم حتی اگه زیرساخت ها رو هم بزنن براشون مهم نیست

عزیییزم الهی که خدا برای شما و برای هممون خیلی قشنگ میسازه الهی که حتما براتون جبران میشه .الهی که بزودی صلح و صفا و سلامتی و شادی و ثروت و سرسبزی تمام مردم کشورمون رو احاطه میکنه
خدا بزرگ و مهربونه

آخی
ریچ پیج خیلی اومده بود پایین اره؟😥پیجامون ب فنارفت

۱۷ دی اکانت ریچ ۲۷۰ کا بود
۹ اسفند ۹۰ کا بود و اما الان ۳/۴ کا😞

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۲ سالگی