برای کار پیدا کردن، مدرک دانشگااه به دردت نمیخوره
با همین دیپلمت میتونی دوره داروخونه یا دستیاری دندون ببینی یا منشی دکتر بشی.
کار ارایشگاه ددامدش خوبه دوره رنگ و کراتین ببین مشتری تو خونت بگیر بچتم کنارته
برو ارایشگری یاد بگیر ناخن کاری
شینیون
میکاپ درامدشونم خوبه
قطعا اگه کار خوب پیدا کردی برو دنبال کار
من ارشدم و بیکار
بعد اگه تحصیلاتت بالا باشه دیگه ب هرکاری راضی نمیشی بری
مثلا الان منشی دکتر خیلی هست ولی من دلم نمیخاد با مدرک ارشد بوعلی برم منشی بشم
اگه میتونی درس بخونی و کنکور بدی و دانشگاه دولتی قبول بشی اول درس بخون بعد کار مناسب پیدا کن ولی اگه شهریه و اینا سختت میشه کار پیدا کن البته اگه میتونی بچتو پیش یه آدم قابل اعتماد بذاری
کلا کار کردن و درآمد مستقل داشتن واقعا خوبه کار به آدم هویت میده
عزیزم الان با ارشد و دکتری بیکارن یا کارای متفرقه میکنن
اگر میخوای کار کنی دانشگاه فایده نداره
دانشگاه خیلی هزینه داره غیر از اون رفت و امدش هم هست که کلافت میکنه من تا قبل از بچه دار شدن سه ترم خوندم بقیشو بعد از زایمانم رفتم خداروشکر مشکلی بابت پسرم نداشتم مامانم میگرفتش الانم ترم آخرم ولی هر ترم حدود هفت تومن شهریه داره سالانه حدود پونزده تا بیست تومن
بعدم من به شاغل بودن فکر نمیکردم به این فکر میکردم اگه خدایی نکرده یوقتی مشکلی پیش بیاد نیاز داشته باشم یه مدرکی دستم باشه بتونم کار کنم اخه من هیچ علاقه ای به کارای هنری ندارم و نداشتم هیچکاری بلد نبودم نه خیاطی نه گلدوزی هیچیهیچی
الان دانشگاه خدا تومن هزینشه
کارم با بچه این سنی واقعا سخته
والا من تا دانشگاه هم قبول شدم قبل بچه دار شم شوهر نزاشت برم الان میگه برو دانشگاه اما مگه اعصاب حوصله فکر وقت میزاره به درس برسم بچه هم ماشاالله کاملش کرده دیگه . من اگه بودم باهمین دیپلم بچمم بزرگتر بشه کاری پیدا میکردم اما الان هم بچه کوچیکه سختش میشه هرجا بزاری مثل مامان بهش نمیرسن فکرت هم پیششه درس هم که من حپصلشو ندارم شمارو نمدونم
کسی هست مطمئن باشه و بچه ت. رو نگه داره کار کن پول جمع شد دانشگاه برو علمی کاربردی یا پیام نمری چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.