۶ پاسخ

من که فقط پیش مامان خودم میزارم! مثلا پارسال عید دست جمعی میخواستیم زنونه بریم بازار، شوهرم گفت بزار پیش مادرت ، اون پس فرداتنها بره گفتم نه ببر خونه مامانت باهمنگهش دارین، مامانمم دوست داره با مابیاددستذجمعیذباشیم

من بچمو تا حالا یکبار مادرشوهرم نگرفته ب شوهرمم بگم میگه نه پیش مامان خودت اگ میتونه نگهداره
جدیدا با بچم و خودش میفرستمش خونه مامانش ک من نخوام راه بیوفتم دنبال بچم و بگم نکن درد دلشون
اصلا به خودشون زحمت نمیدن همش میگ اینورم درده اونورم درده نمیتونم بگیرم بچه ولی بچه های دخترشو میگیره
اصرارای اون رفت رو مخ شوهرم ک من حاملع شدم حالا هم تا منو میبینه میگه یکی دیگ بیار فکر نیست مامانم و خودم نابود شدیم سر همین یکی

بگو خودش نگه داره تو ماشین تو برو خرید کن

شوهر منم همینه خودم میرم پیش مامانش ولی طبقه پایینمن

شاید یه چیزی میدونه که تو نمیدونی
منم بچمو فقط پیش مامان خودم میزارم یعنی پیش بقیع هم خودم نمیزارم هم خودش نمیمونه

همه همینن

سوال های مرتبط