۴ پاسخ

نمیدونم چرا یاد حبیب تو لیسانسه ها افتادم که میگفت چرا بین این همه آدم من؟ 😂

خوش بگیری خوش مبشه اما فک کنی بده نحسه خدانکرده همون میشه من ک خیلی دوسش دارم

خرگوش خیلی نحسه.روباه خوبه

هه حیوانات خدا آفریده زیبا هستن خوش یمن

سوال های مرتبط