خانما کیا شیر خشک لیدی میل خوردن آیا وزن جنین رفته بالا

۴ پاسخ

من برای وزن جنین پودر مکمل ال ارژینین پلاس نوشت امروز که رفتم سونو دکتر گفت خوبه به نسبت یک ماه پیش تعجب کرده بود چون حدودا کمتر از یک ماه پیش آنومالی که بودم وزنش کم بود الان هشتصد گرم بود وزنش که پودر ال ارژینین پلاس سخت پیدا میشد دیگه دکترم گفت قرص شو می‌نویسم روزی دو تا بخور تا الان که میگم راضی بودم از این ال ارژینین چون شنیدم لیدی میل زیاد تاثیری روی بچه نداره به اون صورت

من ترومام سر بارداریای اول و دومم خوردم دخترام هر دو۳۶هفته دنیا اومدن باوزن۳ونیم کیلو

من شیر خشک انترامیل میخورم هنوز نرفتم بعد از خوردنش سونو که بفهمم چقدر وزن گرفته

برای منم سواله

سوال های مرتبط