من از هفته 20تا الان خوردم فقط نیم کیلو اضافه کردم😐😐😐
من
ولی خودمم درکنارش وزن گرفتم
فقط حلیم گندم
من در کنار امگا سه و ال ارژنین استفاده کردم نتیجه گرفتم
حس میکنم فقط خودم اضاف کردم ،کلا هرکار کنی باز هم روند خودش طی میکنه ،یکی هیچی نمیتونست بخوره بچه درشت دنیا آورد، یکی هم همهههه چی خورد و تغذیه عالی داشته و بچه نرمال و ظریف بوده🫠😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.