۳ پاسخ

اره
اگه میخای بگیری کاکائویش خوبه بقیه بد مزن

نمیدونم والا من ۲۸هفته رفتم سونو وزنش کم بود بهم داد بعدش ۳۰هفته تمام رفتم دور شکمش از صدک ۳۰اومده بود۴۰
البته من رژیم پروتینی هم گرفتم نمیدونم به خاطر پودره یا نه

اره خوشمزه هم هست

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری