۶ پاسخ

من از کسایی که مصرف کردن شنیدم خیلی عالیه

ترومام بگیر عزیزم خیلی بهتره البته اگه پیدا کردی

من تا الان سه تا قوطی استفاده کردم

منم تقریبا تا نصفه قوطی استفاده کزدم نمی‌دونم چرا بوش میخوره بهم حالمو بد میکنه ( دیگه نخوردم )

من ی قوطی استفاده کردم، امروز انشاالله احتمالا برم سونو🥲

من فست میل خوردم عالیه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری