۷ پاسخ

عزیزم من 1لیوان به عنوان میان وعده صبح 1لیوان هم به عنوان میان وعده عصر میخورم دوتا قوطی رو خوردم
در کنارش چهارمغز
خرما و کنجد
گوشت قرمز
مرغ
ماهی
تخم مرغ.....
استفاده میکنم

دکتر به من فست میل داده نمیدونم تاثیر داره یا نه هنوز ۲۰ روز دیگه باید برم سونو

من دوتا قوطی خوردم توو دوهفته
خودم ک هنوز لاغرم سونو هم نرفتم ببینم چ تغییری کرده

والا من 5قوطی گرفتم خوردم دریغ از وزن به بچه و خودم

من تقریبا 4 هفته استفاده کردم نزدیک 700 گرم به وزن بچه اضافه شد البته کنارش استراحت کردم و هر روز مغزیجات و پروتئین تو برنامه غذاییم بود

منم دوتا قوطی تا الان خوردم بچه توی ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود ،
دکترم گفت یه مقدار وزنش کمه .
خودمم که لاغرم حس میکنم تاثیر خاصی نداشته واسم .
امشب میرم قوطی سوم 🙃

دختر خالم استفاده کرده بیشتر به خودش وزن داده تا بچه

سوال های مرتبط