بچها شما پودر لیدی میل شما چطوری استفاده میکنید چقدر میریزید

۶ پاسخ

عزیزم شما سونو وزن دادید؟وزن بچتون چقدر بوده که دکتر لیدی میل برات تجویز کرده

من با شیر ولرم 2 پیمانه میخورم روزی 1 لیوان

داخل یک لیوان اب دو پیمانه، و روزی دو لیوان بخور

قد قوطی نوشه

ببین من نمیدونم چجوری مصرف میشه چون استفاده نمیکنم ولی اگ استفاده میکنی برو دو سه تا بخر بذار خونه ک بار جدید بیاد تو بازار خیلی گرونه خیلییی🤣💔

دو پیمانه میریزم تو آب جوش
من روزی یک بار میتونم بخورم

سوال های مرتبط