۴ پاسخ

من ٣ قوطى مصرف كردم به همراه رژيم غذائى هم رعايت كردم و پروتيين زياااااد استفاده كردم اما أصلا تاثير نداشت و دكتر گفت اين به ژنتيك ربط داره

من یه عااالمه تا حالا خوردم
فکر نکنم بی تاثیر بوده باشه
ولی چون گوشت و مرغ و مغزیجات و دلستر هم میخورم، واقعا نمیدونم تاثیر هر کدوم چقدره
و اینکه در کل معجزه خاصی رخ نداده😅بازم نی نی ریزه است، دکتر میگه جثه‌اش کوچولوعه

من از اول بارداریم میخورم امیدوارم تاثیر داشته باشه😅

من یکی گرفتم تموم شد دوباره دبروز یکی گرفتم
هنوز نرفتم سونو ۳۱ فروردین رفتم سونو
دفعه بعدی فک کنم بیستم اینا برم سونو
ایشالا ک تاثیر داشته

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد