من ٣ قوطى مصرف كردم به همراه رژيم غذائى هم رعايت كردم و پروتيين زياااااد استفاده كردم اما أصلا تاثير نداشت و دكتر گفت اين به ژنتيك ربط داره
من یه عااالمه تا حالا خوردم
فکر نکنم بی تاثیر بوده باشه
ولی چون گوشت و مرغ و مغزیجات و دلستر هم میخورم، واقعا نمیدونم تاثیر هر کدوم چقدره
و اینکه در کل معجزه خاصی رخ نداده😅بازم نی نی ریزه است، دکتر میگه جثهاش کوچولوعه
من از اول بارداریم میخورم امیدوارم تاثیر داشته باشه😅
من یکی گرفتم تموم شد دوباره دبروز یکی گرفتم
هنوز نرفتم سونو ۳۱ فروردین رفتم سونو
دفعه بعدی فک کنم بیستم اینا برم سونو
ایشالا ک تاثیر داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.