من شیر خشک ماجان میخرم ۳۰۰تومن
من قبلاً ببلاک کامفورت میگرفتم 178باکدملی آزاد 350
همین الانم شده ۳۰۰😂
همین الان 300 میخرم بیومیل
همین الان من میخرم. ۲۴۰. گیگوز
همین الآنم 300
خیلی وقته سیصدو خورده ایی میخریم
الانم ۳۰۰ 😅😅😅
والا من یکی ازاد البته از توروستا گرفتم 400
عزیزم همین حالا من میخرم ۲۸۰ دیگه ۳۰۰ رد میکنه احتمالا
با کد ملی ۲۴۵ الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.