۱۱ پاسخ

من شیر خشک ماجان میخرم ۳۰۰تومن

من قبلاً ببلاک کامفورت میگرفتم 178باکدملی آزاد 350

همین الانم شده ۳۰۰😂

همین الان 300 میخرم بیومیل

همین الان من میخرم. ۲۴۰. گیگوز

همین الآنم 300

خیلی وقته سیصدو خورده ایی میخریم

الانم ۳۰۰ 😅😅😅

والا من یکی ازاد البته از توروستا گرفتم 400

عزیزم همین حالا من میخرم ۲۸۰ دیگه ۳۰۰ رد میکنه احتمالا

با کد ملی ۲۴۵ الان

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی