پوشک #
شیر خشک #

مامانا... دلم خیلی گرفته

۷ پاسخ

دل منم
غروب زدم بیرون دو تا نون بگیرم بلکم یکم حسو حالم عوض بشه
در هر نونوایی بیشتر از دویست نفر صف بسته بودن پمپ بنزین وحشتناک شلوغ
همه مردم مشغول بحث سیاسی
چند دستگی که بین مردم ایجاد شده
همه چهره ها داغون و نگران
همه صحبت ها حرف از گرونی و نبود روغن...
خدا شاهده تا خونه گریه کردم آخه گناه مردم کشور ما چیه ک هیچوقت رنگ خوشی ندیدیم
زندگیمون با استرس گذشت

دل منم خیلی گرفته از این روزگار خستم

دل کیه که گرفته نباشه ۱ماه و نیمه سر خونم نیستم بخاطر جنگ

😭😭😭😭

من قد یه دنیااااااا

از استرس سر درد شدم
دست و دلم به هیچ کاری نمیره

منم🥺

سوال های مرتبط

مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی