عزیزم هیچکس بدون مشکل نیست توی این دنیا باید بتونی باهاش کنار بیای غصه خوردن چیزی رو درست نمیکنه من خودم یه دفعه تا مرز خودکشی رفتم ولی بعد گفتم بچم چی میشه پس بخاطر اونا ادامه میدم تو هم همینجور بخاطر بچت ادامه بده اگه میدونی فایده نداره طلاق برای یه همچین وقتایی هست
در کل زندگی بالا و آیین داره و باید بجنگی بخاطرش نه تسلیم بشی 😊
ی چی بگم شاید باور نکنی من ادم های از عمق زندگیشون خبر دارم ی دونه مشگلم ندارن
منم همینم میگم کاش تو یه شهربودیم هروقت دوست داشتم میرفتم یه سر میزدم میامدم نه اینکه نیت دوروز کنم همون روز اول دعوامون شه و جز خونه مادر پدرم نتونم جایی برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.