#شیرخشک
#پوشک
#بچم
#فرزند
#شبرخشک

تصویر
۳ پاسخ

وای چقدر شرایطمون مثل همدیگست تاپیک هام رو بخونی کلا درمورد همین پرسیدم ،منم آموزش ابتدایی خوندم و به سرم زده بود برم‌سمت حسابداری

عزیزم هم مرتبط با کار خودت میتونی اقدام کنی، هم اینکه جهاد اطلاع ندارم اما تو مجتمع فنی میتونی دوره آموزشی شرکت کنی و مشغول بشی

برایچی معلم نمیشی تومدرسه غیرانتفاعی تدریس کن بعدم آزمون بده برای آموزش وپرورش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی