بابا ناشکری نیست که ،بالاخره ذات ادم طماعِ هر چی داری باز یه چیز دیگه میخوای
برادرم دوتا پسر داره خانومش باردار شد سومی پسر سقط شد
الان بارداره دختره یعنی پاش به زمین نمیرسه از خوشحالی
انشالله خدا هر کی هر چی میخواد بده
چه پسر چه دختر
منم سر بچه دومم فهمیدم پسره یک هفته اشک ریختم زمین زمان فحش دادم با همسرم قهر کردم که گفته بودم ای وی اف میخوام که دختر بشه
خلاصه کنم تو بارداری ۳ بار جوری کرونا گرفتم که هیچی از دنیا نمیفهمیدم بیهوش و کنترل ادرار و ... از دست داده بودم فقط میگفتم خدایا غلط کردم
الان نصف که چی بگم همه وجودمه این فنقل ریزم
آدمه دیگه دلش همیشه چیزی که نداره رو میخواد
ولی به خودم میگم خریت کردم
سلام درخواست لطفأ قبول کنید
بنظرمنکه دخترتازه شیرینتره....
عزیزم واقعا ناشکری بود ؟
منم الان دلم میخواد بچه بعدی دختر باشه چون خدا یه پسر بهم داده ولی اگه خدا بخوادا پسرم بشه راضیم به رضا خودش
ولی باز به نظرم شما همراه چند ساعت یا یه روز از زندگی اونا بودین شاید داستان چیز دیگهدای بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.