۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی باردار شدی؟؟

عزیزم آمپول سینال اف استفاده کردین

برو دکتر سونو رو نشون بده احتمالا برات امپول آزاد سازی بنویسه فولیکول ۲۷بزرگه ممکنه کیست بشه

اره خوبه انشالله اینماه باردا میشین
ضخامتت چندبود؟

عالیه

عزیزم تخمدان راستت عالیه ولی تخمدان چپت ۲۷ زیاده چون من خوندم اگه از ۲۵ تا ۳۰ باشه کیست میشه امیدوارم از تو نشه و اون ۱۱ هم‌کمه
حالا اینا رو هر روز بش دو تا باید اضافه کنی ینی اگه تخمک گذاریت روز ۱۴ سیکل باشه تخمدان راستت فولیکول ۲۴ داره که خیلی عالیه برا بارداری و تخمدان چپت میشه ۲۰،۱۵،۳۱
پس یعنی تخمدان راست که فولیکول عالی و تو تخمدان چپ هم اون فولیکول که الان ۱۶ هست برا تخمک گذاری میشه ۲۰ اونم عالبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری