۵ پاسخ

با پوره سیب زمینی یا کره و شیر

میتونی با پوره سیب زمینی هم‌ترکیب کنی

زرده رو‌که له میکنم یه کم از شیرش یا یه کم اب میریزم روش نرم شه بخوره

با فرنی و نبات

با کره اووکادو

سوال های مرتبط