۴ پاسخ

یکس دوروز نبر

تبم کرد عزیزم برا واکسنش؟
چی بهش دادی.

تا ۳ روز نباید ببری که

نه هیچ مراقبتی نیاز نداره شب ممکنه یه تب کنه و تا ۳ هفته حواست به تبش باشه دختر من روز ۱۴واکسن به مدت ۳ روز تب بی دلیل کرد دکتر گفت عارضه واکسنه

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی