۱۲ پاسخ

پدی لاکت پروبیوتیک هست کنارش باید قطره کولیک بدی آروغشم بگیری
یه دلیل دیگه بی قراریش هم اینه گرسنس

شاید کولیک داره

کولیکید بده هر ۸ساعت

ببر دکتر
ببری دارو میده خوب خوب میشه

دورت بگردم ک با سن کمت مشغول بچه داری شدی خواهر🥺من در این مورد تجربه ای ندارم تو یاد بگیر همه چیو بعد ک بچم دنیا اومد منم هرچیو بلد نبودم از تو میپرسم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

کولیکز بده خیلی خوبه

کولیکز میدم الان

ببرش دکتر من قطره میدادم خیلی بهتر شده بود نمیدونم دیشب چرا اینجوری بود

بچه منم دیشب تا صبح جیغ کشید صداش هنوز توی گوشمه😭

من کولیکز میدادم زیر یک ماه

شیر خودتو میخوره

سوال های مرتبط