۵ پاسخ

من هیچ مولتی ویتامینی بعد از دو سالگیش ندادم یعنی باید منم بدم؟

۵ سیسی، روشم نوشته، منم از دیروز شروع کردم

به من دکتر پسرم گفت ۳/۵سی سی پسرمم ۱۳کیلو

یه قاشق مرباخوری بده

من ۴ سی سی میدادم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی