نگران نباش قطعی نیست به خواهر شوهرم دکتر گفت صد در صد سقط کن سلفری داد بچه سالم بود الانم ۲سال و خورده ایه هیچ مشکلی جز فتق نداشته
عزیزم چیزی نیست برای بیشتر کسایی که دیدم اینجوری میزنه کاسبی جدیده استرس نگیر دختر
بخدا همشون الکیه از۱۰۰نفر۸۰نفر ریسک میزنن همه هم سالم
ریسک داره مستقیم برو آمینوسنتز ایشالا چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.