صفحه بعدیش😭😭...

تصویر
۴ پاسخ

نگران نباش قطعی نیست به خواهر شوهرم دکتر گفت صد در صد سقط کن سلفری داد بچه سالم بود الانم ۲سال و خورده ایه هیچ مشکلی جز فتق نداشته

عزیزم چیزی نیست برای بیشتر کسایی که دیدم اینجوری میزنه کاسبی جدیده استرس نگیر دختر

بخدا همشون الکیه از۱۰۰نفر۸۰نفر ریسک میزنن همه هم سالم

ریسک داره مستقیم برو آمینوسنتز ‌ ایشالا چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان دخملی🌻🍁🍂 مامان دخملی🌻🍁🍂 ۶ ماهگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری