۶ پاسخ

داروخونه روز ازادی ببلاک دو داره من ی ساعت پیش دو گرفتم

هی اونوقت یه عده با افتخار میان میگن شیرخشک انبار کردن

منم پیدا نکردم با دکترش تماس گرفتم گفت اگه هیچ ببلاکی پیدا نشد گیگوز مشابه میتونی بدی

نه عزیز چاره ایی نیس که

مارک دیگه بده
منم عوض کردم

بده بهتر از هیچیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی