هندوانه به دخترم بدم طوری نیست؟

۴ پاسخ

من که میدم ولی خب کم

یکم بده طوری نمیشه.بو داره دلش میخاد گناه داره.من ک میدم یذره

من دخترم ۳ ماهه بود بهش دادم خوشش میومد به نظرم بده چیزیش نمیشه فقط کم بهش بده زیادیش اسهال آوره

نده ‌

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی