۵ پاسخ

من دادم نه خداروشکر حساسیت نداشت

بده عزیزم بخوره من دادم اوکیه

ن هندونه حساسیت زا نیس
ملون و خربزه هس

من دادم چیزی نشد فقط طالبی یکم پاش رو شل کرد

آره از8ماهگی هندونه طالبی میشه هم خودش هم آبش، ولی خربزه نده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی