سلام مامانا میگم شیرپاستوریزه ا چن وقتگی میتونم بدم پسرم؟

۷ پاسخ

از ۶ ماهگی دادم من

واسه پخت و پز از ۶ ماهگی

تو غذاهاش که میتونی استفاده کنی از همون ۶ ماهگی
ولی بعنوان نوشیدنی خالی بدی از یکسالگی میگن

نه من استفاده نمیکنم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره

الان میتونی بدی اگه حساسیت نداره بهش

من از ۵ ماهگی دادم

عزيزم از یک سالگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ سالگی