عزیزم اگه حرف میزنن و متوجه میشه بگیر زمانش از ۲تا ۴ساله با جایزه با برچسب زدن تو دسشویی میتونی
من پسر دومم یک ماهه میره دسشویی قبلش میرفت ولی باز میگفت مای بی بی کن با اینکه قشنگ حرف میزد باید ببینی امادگیش داره بچه ات یا نه
تجربه خودم...یک ماهی با خودم میبردمش حتی حاضر نمیشد پوشکشو در بیارم ولی بعداز یک ماه بهش توضیح دادم دیگه پوشک نمیکنم و باید بره سرویس قول ماشین مورد علاقشو دادم بهش که اگه یاد بگیره براش میگیرم.روز اول هر نیم ساعت خودم میبردمش و با هر بار ادار کردن کلی ذوق و تشویشق میکردم دیگه کم کم داره یاد میگیره الان ده روزه خطا داره ولی خوب پیش رفته.شرت آموزشی هم واسش گرفتم خیلی خوبه
الان فقط بحث سیا*سی داغه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.