۴ پاسخ

اینم از حسادت های همجنس
هرکی و تو قبر خودش میزارن
هر کی با هر عقیده ای برا خودش زندگی می‌کنه
اینم همه حسادت از چیه؟

چ حوصله ای دارن ب بقیه گیر میدن اینا حالشون خوب نیس کارتو بکن

کاش اینایی که سرشون تو زندگی این و اونه یه کم سرشون تو زندگی خودشون بود اونوقت می‌فهمیدند انقد مشکل دارن وقتی نمیمونه بذارن واسه فضولی تو زندگی بقیه

جز حسودی چیزه دیگه ای نمیتونه باشه

سوال های مرتبط